Chestionare


Chestionar General

Formular de Masurare a Satisfactiei in cadrul HIPOCRAT 2000

Formular de Masurare a Satisfactiei in cadrul HIPOCRAT 2000

Pentru o mai buna intelegere a necesitatilor dumneavoastra va rugam sa selectati si sa descrieti cat mai concis.

  • Va rugam completati numele si prenumele .

  • Servicii medicale pe care le-ati solicitat in cadrul HIPOCRAT 2000.

  • Centrul medical unde ati efectuat serviciile in cadrul HIPOCRAT 2000.

  • Orasul si Judetul

  • Telefonul dumneavoastra de contact.

  • Emailul dumneavoastra de contact.

  • Va rugam selectati raspunsul dumneavoastra.

  • Va rugam selectati raspunsul dumneavoastra.

  • Va rugam selectati raspunsul dumneavoastra.

  • Va rugam selectati raspunsul dumneavoastra.

  • Va rugam selectati raspunsul dumneavoastra.

  • Va rugam selectati raspunsul dumneavoastra.

  • Va rugam selectati raspunsul dumneavoastra.

  • Alte aspecte ce nu se regasesc mai sus.

Spital Chestionar Apartinatori

Chestionar de satisfactie a apartinatorilor

Stimata/Stimat apartinator,

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale din cadrul si a cresterii calitatii acestora, va rugam sa aveti amabilitatea de a raspunde întrebarilor din chestionarul de mai jos si de a depune acest chestionar în cutia postala a asiguratului care se gaseste pe panoul de la intrarea în sectie.   Raspundeti la întrebari bifând varianta care descrie cel mai bine situatia dvs.  Nu trebuie sa va semnati, acest chestionar este anonim.   Raspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!

  • Va rugma selectati spitalul

  • in ani

    ani
  • 5.Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii:

  • Calitatea ingrijirilor medicale acordate de :
  • S-a facut sub supravegherea asistentei :

Va multumim pentru colaborare

Spital Chestionar Pacient

CHESTIONAR PRIVIND SATISFACŢIA PACIENTULUI

Acest chestionar este menit să ne sprijine în ameliorarea performanţei activităţii spitalului; răspunsurile la acest chestionar rămân anonime.

  • Va rugma selectati spitalul

  • 1. Când aţi intrat prima dată în această unitate ce impresie v-aţi făcut? Alegeţi trei cuvinte care descriu cel mai bine situaţia din acel moment din unitatea de primire.

  • 2. Situaţia din unitatea de primire, pe care tocmai aţi descris-o, v-a modificat starea de spirit? (bifaţi o singură variantă)

  • În cadrul acestei internări, puteţi spune că:

  • Apreciaţi pe o scală de la 1 la 5 calitatea serviciilor menţionate mai jos primite de către dvs.

  • Elemente de socio-demografie (încercuiţi situaţia care vi se aplică)

Va multumim pentru colaborare

Va rugam sa selectati tupul de chestionar pe care doriti sa il completati !



Acordul Pacientului Informat






<< Inapoi